Известие

Collapse
No announcement yet.

За колко време ви загряват колите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колеги и при мен извън градско ми държи на 70 гр,градско се покачва.днес направих един опит,защото имах съмнение че термостата ми седи постояно отворен .Запалих колата и маркуча след термостата ми започна да загрява при 70 градуса,дотогава беше студен,от което съдя че термостата не ми е постояно отворен,и вече се съмнявам в датчика,не знам има ли вероятност термостата да си промени температурата при която да отваря,засега поръчаш датчик и като го сменя ще видя дали има някаква разлика
    159 1.9 jtd TI
    156 1.8 ts 99g ex

    Comment


    • #32
      Колеги и при мен извън градско ми държи на 70 гр,градско се покачва.днес направих един опит,защото имах съмнение че термостата ми седи постояно отворен .Запалих колата и маркуча след термостата ми започна да загрява при 70 градуса,дотогава беше студен,от което съдя че термостата не ми е постояно отворен,и вече се съмнявам в датчика,не знам има ли вероятност термостата да си промени температурата при която да отваря,засега поръчаш датчик и като го сменя ще видя дали има някаква разлика
      159 1.9 jtd TI
      156 1.8 ts 99g ex

      Comment


      • #33
        Той термостата влияе ли се от датчика? Не отваря ли по механичен път?

        Аз мисля, че не е с електроклапан. Датчика влияе на работата на мотора, и на вентилатора по скоро. Даже май за вентилатора има друг датчик.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Да и аз мисля че датчика не влияе на термостата , по скоро термостата може да си работи но датчика да не отчита правилно температурата
          159 1.9 jtd TI
          156 1.8 ts 99g ex

          Comment


          • #35
            Пичове, при дизела нормално ли е преко сили да стига 70 градуса и само след брутално висене в задръстване наближава 90? На дълго си стои малко под 70 и тва е...
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #36
              Не е нормално. Или датчика или термостата или и двете.
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #37
                Когато термостата на междуградско държи 70 градуса или по ниска температура (или различна от работа на място . естествено че не безкрайна работа на място) трябва да се смени термостата. след като стрелката на термометъра показва различи температури значи датчика работи. така че ако искате да си решите проблема си сменете термостата и не си давайте парите за датчици.
                на междуградско държи по ниска температура защото водата циркулира през радиатора и се охлажда от насрещния въздух. При работа на място го няма този насрещен въздух и затова температурата се вдига (просто охладителната течност в радиатора се нагрява) ако тръгнете без да спирате на място ще видите че отново ще се охлади.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Versace
                  Първоначално публикувано от oem
                  Кой датчик? Те са 2.
                  На някой е един датчика който върши двете функции!Незнам за ремонт, но термостата върви с цялото тяло аз го сменях преди 2-3месеца на Бер и струвасхе 69,50лв от axm-auto.com, понеже магазина си е в Ямбол!
                  А някой да знае на кои мотори е един и на кои са два? И защо пък трябва да са два, след като би трябвало една и съща температура да замерят?
                  Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                  Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                  Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                  Alfa Romeo 146 ti

                  Comment

                  Working...
                  X